alhamdulillah selamat kembali dari jaulah autumn ke rotorua and taupo start from 9-12.4.2011..this is one of the best jauah ever..jaulah kali ini bertemakan LOVE..
Looking for your love,
O'Allah
begins with the Voice of nature
and Eternity of ukhuwwah
dengan lagu temanya Open Your Eyes by maher zain and ku berlari..memang buat aku terfikir akan kebesaran ALLAH yang Maha Agung..konvoi sebanyak 4 biji kenderaan 2 kereta + 2 Estima..buat jaulah lagi meriah..lagi meriah bila dicampur dengan shbt2 from auckland..bertemu dengan sisters2 auckland yg sgt mengagumkan aku..
hari pertama perjalanan aku ke rotorua..kami singgah2 ke beberapa tempat..singgah ke Lindale farm tempat makan2 ice cream and lihat bnyk2 binatang..then kami bergerak ke windfarm kat palmy..subhanallah..cantik x terkata..
kat tengah jalan ke palmy..subhanallah..macam lukisan je
lindale farm..
windfarm
aku suka langit
cantik kan..alam ciptaan ALLAH
ok la..mood nk berblogging kurang sekarang ni..walaupun sgt benayka benda yang nk di kongsi..dek kerana ade assignment yg baru nk bersentuh..selamat berkhalwat dengan assgmnt ye cik faryha Lala...
to be continued.....bile free + mood berblogging tgh menggelegak






