kali ini, tuan punya blog zahir dan batin mahu mengucapkan selamat hari raya kepada semua dimana pun anda berada walaupun mungkin ucapan ini sudah lewat.it's better late than never right? jadi ampun maaf zahir dan batin jika ada tersalah kata, tersilap susun bicara yang mungkin boleh mengguris rasa. sungguh ramadhan dan syawal tahun ini memang membawa kelainan kerana inilah kali pertama beraya jauh dari family yang sebenar tapi alhamdulillah masih berpeluang beraya bersama kawan-kawan yang menjadi family baru saya disini..terima kasih buat mereka-mereka yang sudi berkongsi rasa sedih dan gembira bersama disini terutama kawan-kawan tesol IPSAH-VUW cohort 3.1. Tanpa mereka semua, suasana raya mungkin akan menjadi suram dan sedih bila terkenangkan keluarga nun jauh di malaysia.cerita bab raya nanti akan diupdate lagi sedikit demi sedikit kerana disini suasana raya masih ada disetiap hujung minggu..open house masih banyak lagi yang belum dihadiri..
raya pertama di HICOM
raya di kedua di waite-ata house
raya ke tiga di rumah datuk hassanudin..duta malaysia di NZ
spring lunch uni hall
open house cohort 3.1
minggu ini menjadi minggu yang agak sibuk bagi saya kerana hari isnin lepas baru habis open house cohort, ditambah pula dengan dua assignment yang bakal disubmit isnin depan. assignment kali ini memang sangat mencabar kerana ini adalah pertama kali saya perlu menjalankan research sendiri..bukan yang main-main copy paste orang lain punya kerja, tapi kena jalankan research sendiri..tolong doakan buat saya yea..
p/s: wajah baru Zahir & Batin berwarna pink..look nice..tapi saya bukanlah seorang yang suka colour pink..









2 cetusan rasa:
layout cun glerrrrrrrrrrrrrrrr
slamat hari raya!
SELAMAT HARI RAYA EHA.....RINDU TGOK SHBT2 KAT SANA......
Post a Comment